1930-2000 yılları arasında bestelenen 180 Türk müziği çocuk şarkısının makam usul konu bestekar ve ses aralıkları açısından incelenmesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Haliç Üniversitesi, 2014
EZGİ YÜRÜMEZ
|
Nevruz Kavramı ve Türk Makam Müziği nde Nevruz Makamı
21. Uluslararası Türk Kültürü Sempozyumu Bildiri Kitabı, Üsküp/MAKEDONYA, 7 Mayıs 2016, s. 193-204
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE
|
TÜRK MAKAM MÜZİĞİ’NDE MAKAM VE SEYİR KOMPOZİSYONU
Ege 6. Uluslararası sosyal bilimler ve Ege 6. Uluslararası uygulamalı bilimler kongresi, izmir/TÜRKİYE, 10 Eylül 2022, s. 660-668
ÖZGELEN ORKUN ZAFER, GÜVENÇOĞLU ŞERİFE
|
Kant'ın Estetik Kuramı Bağlamında Türk Makam Müziği Eserlerinin Estetik Analizine Yönelik Bir Model Örneği - Tanburi Faize Ergin-"Bade-i Vuslat İçilsin Kase-i Fağfurdan"
KADINLAR DÜNYAYI ÇALIYOR/SÖYLÜYOR-Müzik ve Kadın Sempozyumu, Bursa/TÜRKİYE, No. 12, 21 Mayıs 2021, s. 163-170
BİŞAK ÖZDEMİR GÖKNİL
|
ŞED MAKAM’ VE YENİ GELENEK ÜZERİNE: TÜRK MÜZİĞİ TEORİ TARİHİ ÜZERİNE DÜŞÜNMEK.
The Journl of Social Science, Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, Vol. 9, No. 60, Ekim 2022, s. 14-25, ISSN: 2149-0821
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE
|
Khaz Nota lama Sistemi ve Osmanlı Dönemi Klasik Türk Makam Müziği ndeki Yansıması Hamparsum Nota lama Sistemi nin Yapısal Kökenleri Üzerine Bir İnceleme
Journal Of Musicartology, No. 2, Haziran 2013
KARAMAHMUTOĞLU GÜLAY
|
1000 YILLIK BİR GELENEĞİN BUGÜNKÜ TECELLİYATI:TÜRK MAKAM MÜZİĞİ EĞİTİM SİSTEMİ ÜZERİNE
ULUSLARARASI MÜZİKTE STRQTEJİK YAKLAŞIMLAR SEMPOZYUMU, 9 Mayıs 2018, s. 169-180
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE
|
Türk Makam Müziği nde Çalgı Metodolojisi Meşk Geleneği ve Metod
MÜZİKTE METODOLOJİVEMÜZİKLE İLETİŞİM ULUSLARARASI SEMPOZYUMU, 11 Mayıs 2016, s. 99-108
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE
|
Türk Makam Müziği Eğitiminde Teeorik-Pratik Yöntem Arayışları
Music and Sciene International Symposium, İSTANBUL/TÜRKİYE, 17 Nisan 2019, s. 251-262
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE
|
Khaz Nota lama Sistemi ve Osmanlı Dönemi Klasik Türk Makam Müziği ndeki Yansıması Hamparsum Nota lama Sistemi nin Yapısal Kökenleri Üzerine Bir İncelemeNOT Bu bildiri makale haline getirilerek uluslararası Journal Of Musicartology Dergisi nde yayınlanmıştır
Uluslararası "Kültür, Sanat, İletişim" Sempozyumu / Internatioanal "Cultur, Art and Communication" Symposium, 4 Nisan 2013
KARAMAHMUTOĞLU GÜLAY
|
CRR Türk Müziği Topluluğu Konseri " Fasl-ı Kebir Der Makam-ı Evc"
CRR Konser Salonu, 22 Mart 2006
MUSTAFA DOĞAN DİKMEN, HATİCE DOĞAN, BEKİR ÜNLÜATAER, ESRA İÇÖZ, DİLEK TÜRKAN.
|
ATEŞE KARŞI, Türk makam müziği sazları ve piyanolu üçlü için müzik
Çanakkale Kahramanlık Hikayeleri 10 Hikaye 10 Beste Konseri, ÇOMÜ İÇDAŞ Kongre Merkezi, Çanakkale, 22 Eylül 2022
DÜZENLEYEN: ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ VE ÇANAKKALE SAVAŞLARI GELİBOLU TARİHİ ALAN BAŞKANLIĞI / İCRACILAR: CİHAT AŞKIN, KEMAN; DİLBAĞ TOKAY, VİYOLONSEL; GÖKHAN AYBULUS, PİYANO; EYÜPCAN AÇIKPAZU, NEY; HATİCE DOĞAN SEVİNÇ, KEMENÇE; SARPER EROĞLU, UD.
|
Türk Müziği Konseri
Makam Müziğinden Örnekler
Katar Music Academy, 10 Mart 2016 - 11 Mart 2016
ALİ TÜFEKÇİ - TURGUT ÖZÜFLER - BEKİR BALOĞLU - ALPER ASUTAY
|
İstanbul Makamı
Türk Makam Müziği Konseri
Kocaeli Üniversitesi Devlet Konservatuarı, 13 Nisan 2016
KOCAELİ ÜNİ. DEVLET KONSERVATUARI MÜDÜRLÜĞÜ
|
İstanbul Türk Müziği Topluluğu CRR ve TRT Sanatçıları Konseri
"Fasl-ı Kebir Der Makam-ı Sultaniyegah"
Cemal Reşit Rey Konser Salonu, 10 Nisan 2006
MUSTAFA DOĞAN DİKMEN,HATİCE DOĞAN SEVİNÇ, BEKİR ÜNLÜATAER, ESRA İÇÖZ,DİLEK TÜRKAN,KEMAL CABA.
|
Belgesel, BBC London Synphony Orchestra, Türk Makam Müziği , -Ney- Londra, November 2008
Londra, 20 Kasım 2008 - 27 Kasım 2008
BBC LONDON SYNPHONY
ÖĞR.GÖR. ALİ TÜFEKÇİ
ÖĞR.GÖR. MİCHAEL ELLİSON
HALİL KARADUMAN
|